Funktionärer till Väsby Duathlon den 8:e maj, 2011. Kl 11:00

Hejsan alla VSS-are!
Nu börjar det närma sig – 29 dagar kvar tills vi skall hålla vårt fina och ärorika lopp

och

VSS Duathlon behöver funktionärer, så många som möjligt!!

Har gått ut med det tidigare och kommer snart att skicka mail till alla av er som jag har mailadresserna till, men hur ni än får denna information så är det viktigt att ni hör av er till mig, helst över mail via: robban@juretic.nu eller duathlon@vsstriathlon.se

Ni kan läsa om vad som gäller här ovan och har ni frågor så är det bara att ringa eller skicka mail/meddelande via Funbeat. Mobilnumret står under Duathlonsidans FAQ

Jag har kontaktat några redan och vi har säkrat:
Domare – Tack Magnus Sundberg
Kansli – Tack Nigge
Vxl områdes chef – Tack Rogo
Försäljningschef – Tack Angéla
Tidtagningschef – Tack Anne
Förste fotograf – Tack Matilda

OBS!
Kom ihåg att detta är vårt lopp och att det är vi som arrangerar det, inte bara jag – utan alla i klubben. Planerar ni att tävla så kräver klubben minst en ersättare (fru/sambo/älskarinna, barn över 16, hund med flaggvaktsutbildning eller dyligt går bra)

Är det något speciellt ni vill göra under dagen tala om det så skall jag försöka få ihop det.
Vi behöver ffa hjälp med:
– Kansli, nummerlappsutdelare
– Växlingsområdesansvarig/cykelincheckningsansvarig
– P-vakter
– Flaggvakter
– Vändningsansvariga på löparbanan
– Försäljning
– Tidtagare
– Speaker
– MC åkare (känner ni några så får ni jättegärna tipsa mig om dem)

OSA. Senast onsdagen den 28 april, men gärna direkt. Sen börjar jag ringa!

Ni vet väl om att vi numera har en ny och fin websida, där finns det en Duathlonflik med en massa mer info om själva loppet:
http://www.vsstriathlon.se/vasby-duathlon

Vi hörs

//Robban

PS. Målet är att ha funkislistan, med allas information om vad man skall göra klart tisdag innan loppet. DS.